Bedrijven zoeken telkens nieuwe manieren om het personeel te stimuleren of de collega’s onder beter te leren kennen. Onder het genot van goede muziek en deskundige uitleg. Een wijnproeverij wordt steeds vaker georganiseerd om ook klanten te verwennen. Zeker in het laatste geval kun je alleen maar topwijnen laten proeven met daarbij de uitleg van een expert. Je kunt niet naar de supermarkt gaan en daar wat goedkope wijnen inslaan om die door een wijnspecialist te laten analyseren en al helemaal niet in combinatie met spijs. Dit is toch weer heel iets anders dan gezellig met z’n allen gaan ‘paintballen’. Aangezien Wijnpromotor ook Klassieke Wijnen heeft met naam en faam is het mogelijk om ook deze te proeven op verzoek.
De meeste groepen die worden samengesteld bestaan uit twaalf deelnemers. Grotere groepen zijn wel mogelijk, maar dan wordt het meer een gezellig samenzijn. Als het de intentie is dat de deelnemers ook nog iets leren, dan is het heel belangrijk om de groepen niet te groot te maken. Een wijnproeverij is voor veel mensen en aanleiding om een aansluitende wijncursus te volgen. Teambuilding hoeft niet extreem duur te zijn, zeker niet wanneer het gaat als afronding van een ‘hutje op de hei’-sessie. Na alle serieuze vergaderingen is een wijnproeverij een leuke afsluiter. Veel wijnliefhebbers die via bedrijfsevenement een wijnproeverij meemaken, boeken ook privé vaak een specialist.
Meer informatie: http://www.wijnpromotor.nl/wijnproeverij