rgnbg

Onderhoud & herstellen rolluiken | ROMASS de rolluiken specialist

Zijn uw elektrisch bedienbare rolluiken defect en bent u opzoek naar een vakkundige vakman voor een herstelling? Dan bent u bij ROMASS aan het juiste adres. ROMASS heeft al jaren ervaring in rolluiken herstellen van alle merken. Of het nu gaat om een rolluik die niet meer omhoog gaat, een lamel uit de rail, motor kapot of de ophangveren kapot? Voor de ervaren rolluiken techniekers van ROMASS is dit geen probleem. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie over onze storingsdienst of voor het inplannen van een herstelling.

Herstellen rolluiken door ROMASS

Wanneer u opzoek bent naar een betrouwbare partij die snel en vakkundig een rolluik kan herstellen bent u bij ons aan het juiste adres. Onze techniekers zijn vakkundig opgeleid en beschikken over een servicebus. In de servicebus is een ruime voorraad aanwezig van universele onderdelen met A-kwaliteit, waardoor 95% van de problemen direct op locatie opgelost kunnen worden. Indien we een onderdeel niet op voorraad hebben, kunnen we deze bestellen. Zodra het missende onderdeel binnen is, komt er een technieker op locatie om het onderdeel te plaatsen.

Contact opnemen

Zijn uw rolluiken aan onderhoud of reparatie toe? Dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ook eenvoudig via onze website een afspraak inplannen. Dit kan als volgt:

Het maken van online een afspraak

Het begint met het maken van een online afspraak. Dat kan altijd: 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Dat is makkelijk en het kost slechts 1 minuut van uw tijd!

  • Ga naar www.romass.be en klik op “online afspraak maken” rechts bovenin de hoek van de website;
  • Selecteer: “particulier” en volg daarna de 7 stappen die aangegeven worden;
  • Tijdens die 7 stappen, kunt u aangeven wat voor rolluik uw heeft, wat het probleem precies is en wat jouw gegevens zijn;
  • Geef uw voorkeursdagen aan (de dagen waarop u zelf aanwezig kunt zijn bij de herstelling, zodat onze planning daar rekening mee kan houden) en rond de aanvraag af.

Het inplannen van de afspraak

Nadat u het online aanvraagformulier hebt ingevuld, zal u gebeld worden door onze klantenservice om de afspraak definitief te maken en te bevestigen. Hou er rekening mee, dat u tijdens de eerstvolgende werkdag (nadat u uw online verzoek hebt gedaan) gebeld wordt om de afspraak vast te stellen.

Onze planning houdt bij het inplannen en bevestigen van de afspraak altijd rekening met de opgegeven voorkeursdagen. In sommige gevallen kan het zo druk zijn, dat de techniekers al voor de eerstvolgende dagen ingepland staan. Zodoende kan het sporadisch voorkomen, dat er geen plek beschikbaar is op uw voorkeursdag. We zullen in onderling overleg een andere dag kiezen. Wilt u zeker weten dat je op korte termijn geholpen kan worden? Dan adviseren we u om telefonisch contact met ons op te nemen.

Het herstellen van het rolluik

Eén van onze techniekers komt naar u toe op de afgesproken tijd en datum. Onze techniekers hebben veel ervaring en kunnen bijna alle soorten storingen oplossen van nagenoeg alle merken en type rolluiken. Zij kunnen in 95 % van alle gevallen de herstelling direct ter plaatse uitvoeren. Hoe lang de herstelling duurt, is echter niet vooraf in te schatten.

De monteurs van ROMASS beschikken allemaal over een camionette met voldoende gereedschap en onderdelen om je snel kunnen helpen. Mocht het niet lukken om de reparatie direct uit te voeren (wanneer er bijvoorbeeld toch extra onderdelen gebruikt moeten worden of onderdelen speciaal op maat gemaakt dienen te worden), dan zal er een nieuwe afspraak ingepland worden.

Het betalen van de kosten

Wanneer het rolluik weer goed functioneert, kunt u de kosten meteen betalen. Alle mekaniekers zijn in het bezit van een mobiel pinautomaat. U kunt de kosten van het bezoek van de technieker door middel van PIN betalen bij de afronding van zijn bezoek. Kunt of wilt u niet per PIN betalen, dan maken we een factuur voor u. Let op: er worden in dat geval wel administratiekosten in rekening gebracht.

U ziet het, na een aantal simpele stappen werkt uw garagepoort weer naar behoren. Heeft nog meer vragen? Kijk dan op onze website www.romass.be

 

Comments are closed.