rgnbg

Help, mijn sectionaaldeur doet het niet

Als je sectionaaldeur niet goed werkt, dan schakel je één van de vakkundige monteurs van ROMASS in. Of het nu gaat om een elektrische bedienbare of handbediende deur, ROMASS kan je sectionaaldeur snel herstellen. Maar hoe gaat dat in zijn werk?

Het maken van online een afspraak

Een online afspraak maken kan altijd: 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Dat is ideaal en het kost slechts 1 minuut van je tijd!

  • Ga naar romass.nl en klik op “online afspraak maken” rechts bovenin de hoek van de website;
  • Selecteer: “particulier” en volg daarna de 7 stappen die aangegeven worden;
  • Tijdens die 7 stappen, kun je aangeven wat voor sectionaaldeur je hebt (kantel, schuif, elektrisch gediend of handbediend), wat het probleem precies is en wat jouw gegevens zijn;
  • Geef jouw voorkeursdagen aan (de dagen waarop je zelf aanwezig kunt zijn bij de reparatie, zodat onze planning daar rekening mee kan houden) en rond de aanvraag af.

Het inplannen van de afspraak

Nadat je het online aanvraagformulier hebt ingevuld, zul je gebeld worden door onze klantenservice om de afspraak definitief te maken en te bevestigen. Hou er rekening mee, dat je tijdens de eerstvolgende werkdag (nadat je jouw online verzoek hebt gedaan) gebeld wordt om de afspraak vast te stellen.

Onze planning houdt altijd rekening met de opgegeven voorkeursdagen bij het inplannen en bevestigen van de afspraak. In sommige gevallen kan het zo druk zijn, dat de planning al voor de eerstvolgende dagen vol zit. Er kan om die reden geen plek beschikbaar zijn op je voorkeursdag. In dat geval zullen we een andere dag als optie aandragen. Wil je zeker weten dat je op korte termijn geholpen kan worden? Dan adviseren we je om telefonisch contact met ons op te nemen.

Het repareren van de sectionaaldeur

Onze monteur komt naar je toe op de afgesproken dag en tijd. Onze monteurs hebben veel ervaring en kunnen bijna alle soorten storingen oplossen van nagenoeg alle merken en type deuren. Zij kunnen in 95 % van alle gevallen de reparatie direct ter plaatse uitvoeren. Hoe lang de reparatie duurt, is echter niet vooraf in te schatten.

De monteurs van ROMASS beschikken allemaal over een goed uitgeruste bus met voldoende gereedschap en onderdelen om je snel kunnen helpen. Mocht het niet lukken om de reparatie direct uit te voeren (wanneer er bijvoorbeeld toch extra onderdelen gebruikt moeten worden), dan zal er een nieuwe afspraak ingepland worden.

Het betalen van de factuur

Wanneer je deur weer goed werkt, kun je de factuur meteen betalen. Alle monteurs zijn in het bezit van een mobiel pinautomaat. Je kunt de kosten van het bezoek van de monteur door middel van PIN te betalen aan de monteur bij de afronding van zijn bezoek. Kun je niet per PIN betalen of wil je dit niet, dan maken we een factuur voor je. Let op: er worden in dat geval wel administratiekosten in rekening gebracht.

Je ziet het, na een aantal simpele stappen werkt je garagedeur weer naar behoren. Heb je nog meer vragen? Kijk dan op onze website.

Comments are closed.