rgnbg

Bij specsavers staat service duidelijk centraal

De Specsavers winkel in  Zutphen  bied  door in te spelen op het veranderende koopgedrag retail van de klanten   nog meer service en flexibiliteit dan ooit te  voren .  Doordat het koopgedrag continue veranderd is he belangrijk om hier constant bij mee te veranderen en dit doet specsavers perfect. Door hun openingsuren aan te passen laten ze zien dat de klanten bij hen centraal staat  en dat maximale flexibiliteit en service hun belangrijkste drijfveer is.   Vanaf nu zijn hun winkels gedurende de ganse maandag open waardoor mensen na het werk naar de winkel kunnen gaan voor bijvoorbeeld een onderzoek te ondergaan voor hun ogen of om gewoonweg informatie of advies te vergaren.
Maar specsavers staat nog altijd niet stil ze willen op elk moment en op verschillende vlakken de klanten bijstaan en  blijven verbazen.  Een andere voorbeeld waarmee ze dit doen is dat ze ervoor gezorgd hebben dat er in elke Specsaver winkel een  tablet is in de winkel. Hierdoor konden ze de klanten hun producten beter voorstellen  aan de hand van foto’s, afbeeldingen enzovoort.

Daardoor konden ze makkelijker de verschillen  tussen lenzen  aanduiden. Op deze manier geven ze de klant meer en duidelijker informatie waarbij hij altijd de beste keuze maakt die aan zijn behoefte voldoen. Ook kan men via de ipad  samen de prijs berekenen op hun online website op basis van de behoefte en wensen van de klanten maar ook op basis van de zorgverzekering die elke specifieke klant heeft.  Door dit aan te bieden zal hun winkel performance duidelijk verbeterd zijn na de aankoop hiervan.

Door deze slimme methodes zullen  ze vele positieve reacties ontvangen hebben en zullen ze dit ook wel gemerkt hebben in de stijging van hun verkopen.  Veel bedrijven zouden specsavers als voorbeeld kunnen gebruiken  indien je klanten centraal staan.   Dit zal zonder twijfel niet de laatste nieuwigheid zijn waarmee  specsavers laat zien dat  klanten centraal staat bij hen.

 

Comments are closed.